توهین شورای شهر صاحب به صنف زحمتکش و خدوم رانندگان
کامل سوسنی
نگاهی به حواشی موجود در جوابیه شورای شهر صاحب به فرصت سوزی 6 میلیارد تومانی
چند روز پیش مطلبی از اینجانب در یکی از خبرگزاری های رسمی منتشر شد که منجر به انتشار جوابیه از طرف این عزیزان گردید . در این یادداشت نگاهی به برخی از حواشی موجود در جوابیه این دوستان میندازیم .
1-در جوابیه مورد اشاره بیان شده بود که این متن از طرف چهار تن از اعضای محترم شورا تنظیم شده و تمامی مسئولیت آن نیز مورد پذیرش این 4 نفر میباشد. با کمال تاسف یک ساعت بعد از انتشار جوابیه شاهد انتشار بیانیه ای در فضای مجازی از طرف خانواده ماموستا محمد غفوری بودیم . که در آن بیان شده بود که ماموستا محمد غفوری در جریان جوابیه که به اسم ایشان نیز منتشر کرده اند نیست و به دلیل کسالت در هیچیک از جلسات مربوط به مصوبه تسهیلات ماشین آلات حضور نداشته و ایشان با تسهیلات فوق الذکر موافق بوده است.
2- در بخش دیگری از جوابیه اعضای محترم شورا به شکل ناباورانه ای شاهد توهین به قشر زخمتکش رانندگان بودیم و با زدن برچسب دزد به این قشر زحمتکش ، یکی از دلایل رد تسهیلات را عدم اعتماد به صنف راننده برای در اختیار گذاشتن ماشین آلات به ٱنها به خاطر تر س از دزدی و سرقت قطعات ماشین آلات بیان داشته اند. و در توجیه تهمت وارده به صورت نادرست مالکین کمپرسی شهر صاحب را شاهد آورده بودند و نوشته اند که علارغم وجود صد دستگاه ماشین کمپرسی در شهر صاحب به دلیل تر س از دزدی راننده هیچکدام اقدام به استخدام راننده برای ماشین خود نکرده است. . آمار درستی از تعداد رانندگان کردستان که در شهرداری ها و ادارات و شرکت های خصوصی، مشغول خدمت و امرار معاش میباشند ندارم ولی حداقل 50 خانواده در شهر صاحب از این شغل در کمال شرافت مشغول امرار معاش در شهرداری ، ادارات و معادن حومه میباشند . که دوستان شورا با رای همین قشر جایگاه شورا را تصاحب کرده اند. پس توهین و افترا واقعا چرا؟
3- در قسمتی از بیانیه عنوان کرده اند که شهرداری آنها را در جریان اخذ وام قرار نداده است و بعد از تصویب فرمها ی را برای پرکردن در اختیار این دوستان قرار داده است و طرح توجیهی برای این تسهیلات تهیه نشده است . در حالی که در جوابیه شهردار بیان شده که طرح توجیهی با امضا و مهر رئیس شورا به همراه یک طرح دیگر به استانداری ارسال شده و کار گروه استانی از بین دو طرح مذکور طرح خرید ماشین آلات را توجیه پذیرتر دانسته اند. و در یک تناقض آشکار در قسمتی دیگر از بیانیه از بررسی چند باره طرح به درخواست شهردار و مشاوره با کاکنان با سابقه شهرداری و شورای دیگر شهر ها سخن به میان اورده اند.
4- اعضای شورا یکی از دلایل رد مصوبه را (که ربط خاصی هم به موضوع ندارد) را عدم اقدام شهرداری در موردلغزش های کارکنان که مرتکب دزدیده شده بودند عنوان کرده اند در حالی که در جریان ارسال پرونده به دادگاه و حراست استانداری بوده و ضمن رد مال حکم دادگاه هم مبنی بر جریمه نقدی در مورد آنها اعمال شده است . و در تناقضی آشکار شخصا پادر میانی کرده و ریش گرو گذاشته اند. به گونه ای که رئیس محترم شورا شخصا زحمت جاده سنندج را برای حل موضوع تقبل کرده و یکی دیگر از این دوستان نیز مبلغی از وجه رد مال را از جیب شخصی خود برای بازگرداندن کارمند مربوطه به سر کار پرداخت نموده است.
5- اعضای محترم شورا یکی از دلایل اصلی خود را برای رد تسهیلات در آمد کم ماشین آلات بیان کرده اند و برای توجیه موضوع درآمد پایین ماشین آلات در نه ماهه امسال (240 میلیون تومان) را مثال زده بودند . و تعمدا یا سهوا اسمی از کارکرد ماشین آلات عمرانی در پروژه های شهرداری را لحاظ نکرده بودند . مبلغی که در جوابیه شهردار رقمی بالغ بر 51 میلیاردتومان عنوان شده است. اگر این ماشین آلات نبود یا پروژه ها تعطیل میشد یا مجبور به پرداخت کرایه ماشین آلات میشدند.
6-در قسمتی از متن مربوطه به درستی اقرار نموده اند، یکی از دلایل مخالفت با تسهیلات مربوطه (به نظر اینجانب دلیل اصلی) ترس از مانور و قهرمان سازی توسط معدود افرادی خاص از این امتیاز است و اینکه از زحمات این دوستان اسمی برده نشده و در این مورد نیز اسم آنها تبلیغ نشود و معدود افراد خاصی قهرمان جلوه شوند، موجب نگرانی آنها بوده است.یعنی واقعا موفقیت و قهرمان نمایی یک شهر دار بومیکه مخالف حضورش هستند اینقدر اهمیت دارد که بر خلاف مصالح شهر حاضر به از دست دادن رانتی به این بزرگی برای شهر خود شوند. و در جوابیه خود ضمن توهین و افترا بدون سند و مدرک همه کسانی را که خلاف نظر آنها می اندیشند دزد و بلعنده و ... بنامند. واقعا غیر از تفکرات پارانوئیدی چه چیز دیگری میتواند دلیل این همه توهین و افترای منتخبین مردم باشد؟
کامل سوسنی
برچسبها:
توهین به
صنف رانندگان,
شورای شهر
صاحب, کامل سوسنی
نوشته شده توسط اعضای انجمن در ساعت 15:35 | لینک |
درخواست کمک اردوغان از ناتو پاسخی خواهد داشت؟/ عبدالباری عطوان...
ما را در سایت درخواست کمک اردوغان از ناتو پاسخی خواهد داشت؟/ عبدالباری عطوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 23:05